En gång sommar, alltid sommar!?



Mitt sökande på internet på bikinis gör mig tokig, och det är "tack vare" Rhodos! Om vi inte skulle åka dit snart så skulle jag ju (?) inte titta på en massa "sommarkläder" och jag skulle inte titta på rean på samma sätt.
Jag måste tro att vi ska vara på Rhodos i flera veckor, kanske månader.
Ja, men vet vet. Jag kanske kommer fastna där på ön, så lite extra kläder är det nog alltid bra att ha med sig, haha.
Men jag vill nog inte riktigt inse att det snart, snart är höst. För visst blev jag deprimerad när jag såg hms höstkatalog i brevlådan (trots det så blev jag kanska så glad eftersom jag fick min egna katalog och mamma en egen, det är ju så viktigt att känna att man har sin egna katalog liksom, så att man inte delar...)!
Höstkatalogen har ju inte änns några snygga kläder, bara snygga underkläder. Fast då är det väl modellerna som man förälskar sig i...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0