Framför tvn med Stina och med melonen


Idag har jag haft dålig uppdatering på bloggen, men det har varit otroligt skönt att bara skita i datorn ett tag och bara lägga sig i soffan och inte göra någonting. Att endast ha på sig en morgonrock och en filt med ett par stora, sköna och luddriga strumpor som jag älskar!
  Att ligga där i soffan och bara titta på en serie som har gått på tv innan, just det, OC!
Nej, jag har aldrig tittat på det innan. Jag var den tjejen som valde att titta på tv4 istället där LOST gick, mmh vad bra det va!
  Men nu när jag har tittat lite på OC (6 avsnitt) och jag är förtrollad, dessa underbara skådespelarna och detta land, åh.
Sen så tycker jag att det är lite för mycket kärleksproblem ibland, men så är det.
  Nu ska jag i alla fall kolla potatisen som är i ugnen, ikväll kommer Tobias hit också:) Coldplay hade tydligen varit grymma, och han ringde mig under Fix You!:) Söta, lilla underbara tobias.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0