GEGÅÅÅÅÅS



Nu har jag och Tobbe vunnit första pris i att vara mest osociala med varandra. Vi har suttit vid datorn nästan hela dagen från klockan tre och man känner i knät hur varm datorn är och hur torra händerna är!
Så för att ta en "liten" paus från skrivandet och tittandet på ingenting så ska vi titta på film, Inga tårar heter den. Och eftersom jag vet att Thilde troligtvis kommer att läsa detta och kommer undra hur jag hittade den filmen så sökte jag på inga tarar. Så nu vet ni det också!
Imorgon så ska jag och tobias åka till Ullared m mamma, syster och bror! Wihu! Så då blir det att kliva upp tidigt och komma hem sent (hehhe), och jag ska ha med mig pengar och kamera, ska ta många, många bilder på när Tobbe tittar runt på kläder och annat sött och fint!:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0