Höst betyder terminstart!


Första dagen i skolan och första dagen i tvåan, och första dagen på mitt snooze-beroende, stort!
Att träffa gamla OP08 igen efter 2,5 månader kändes konstigt, alla var sig lika förutom att alla var lite brunare än vad de va när vi lämnade klassen i juni, och sen så var det ju vissa som var brunare än andra som t.ex. Sanne som varit i Grekland i två veckor...
  Men nu ska jag passa på att ha lite fritt innan Tobias kommer som är på träning. Stina skäller som en idiot där nere och saknar säkert mig, så jag ska gå ner till henne och trösta henne lite, haha.
Sen så har jag satt in mina kort i ett fotoalbum nu, så duktig är jag:) haha, mycket roliga och gamla bilder att titta på.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0