Knäckebröd med keso


Oh vad gott (och nyttigt). Knäckebröd med keso, skinka och göka (gurka) samt äppelbitar och juice, gott!
  Ringde och pratade med mormor innan för att höra om de hade tagit försäkring för Thomas Sabo smyckerna, men de hade de inte gjort. Jag fick både halsbandet och armbandet av dem (mormor och morfar) när jag konfirmerades.
Det känns lite surt att bli av med berlocken när man fick den så tillsammans med halsbandet och armbandet!
Men men, jag får stå ut helt enkelt, finns inte så mycket att göra mer än att be till högre makter eller några väsen av något slag om att jag kommer att få se min berlock igen, haha.

Kommentarer
Postat av: Anonym

de ser väldigt gott å nyttigt ut:D synd det dära med smycket, thomas sabo har verkligen jätte fina smycken:D kram på dig<3

2009-08-22 @ 14:17:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0