Kvällsmacka


Nu sitter jag här i sängen och fryser om fötterna och är jätte trött överallt, från topp till tå, från tå till toppen.
Ikväll så har jag haft mycket intressanta och roliga samtal med fröknarna Thilde och Malin!:) Tobias har ringt mig någon gång och berättat om hans nyktra tillstånd uppe i Stockholm och nu sitter jag här och äter mina goda kvällsmackor med skinka och marmelad på, mmh gott!
  Och nu ska kontiga Jag titta på Sjukhuset :) Det är jätte spännande att titta på det och det är nog många som tycker att det är kontigt att jag väljer att titta på just Det programmet när det finns så många fler att välja på, men på Sjukhuset händer det alltid nya saker, och om man har tur så filmar de även barnmorskorna:).
Och sen så är det jätte mysigt att somna till något på datorn, då jag älskar att somna med datorn bredvid sängen och bara känna att man kan somna när som helst, mmh mys.
God natt!:)

Kommentarer
Postat av: Anonym

du är inte ensam om att tycka om sjukhuset. Ja älskar oxå de programmet:D

2009-08-22 @ 10:20:54
Postat av: Julia

Sv: Haha ja, det är grymt;)

2009-08-22 @ 10:29:31
URL: http://juliadenanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0