Laxeringsmedel?

Om två veckor så packar jag säkert som en idiot till Rhodos, som vi åker till om två veckor och en dag. Frida åker till Turkiet imorgon och hon kommer bli jätte brun, tur att jag ska utomlands efter henne där någongång. Det är först när jag kommer hem från min resa som vi kan jämföra hudfärgen. Haha!
  Ja vad gör jag annars? Jag laddar inför imorgon? Tänk, skola, imorgon? Det var ju inte alls längesen jag var där sist, känns ofattbart att sommarlovet är slut!! Snyft.

Sen så bullrar och "kokar" det i min mage, är "lite" fisig av mig också. Jag kollade in mina godisar (dietorelle) som jag har ätit på hela dagen
(två hela påsar), på baksidan står det att de innehåller en fenylalaninkälla, och att överdriven konsumtion kan ha laxerande verkan.
Jag har nog ätit för mycket:( prutt.

Ps. Nicke Nyfiken: Jag kan ge dig ett jätte bra tips om du vill att ditt hår ska växa; skaffa en pojkvän och ge han order att klia dig i huvudet! Det är jätte skönt och jätte bra för blodcirkulationen i hårbottnen så att håret växer!;) Haha! Ds.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0