Min hund är vegetarian och räcker ut tungan!




Idag kom mamma och syster hem med örtbröd från med kyckling i. Åh den är så god!
Sen så köpte de hem kakor också, eller kakor och kakor, den ena sorten räknas nog som bakelse, tror jag.
  Ja ni missade väl inte att hon va med i tidningen idag? För där var hon. En äkta Camilla, en äkta Milla! Så om ni inte har fikat där någon gång så måste ni göra det, och ta då örtbrödet m kyckling, oh vad gott det är!
Stina tyckte också att det var gott med mat, fast hon höll sig mest till salladen och åt sallad och majs. Så nu har min hund blivit vegetarian och hon har lärt sig att räcka ut tungan, det är ju inte riktigt klokt, hon är ju bara två år:o (den 25 augusti)!
Haha! Men å andra sidan så är hon ju bara en hund, på fyra ben och med en liten svans där bak. Men hon är så söt så.
  Sen så fattar jag inte hur mamma och pappa lyckades producera en dotter som inte behöver glasögon! När min mor och far var i min ålder så hade båda glasögon, tror jag (haha). Men jag ser super duper bra och det är jag glad över, för jag kan inte påstå att jag passar så bra i glasögon... Eller så är det glasögonen som inte passar att vara med mig!

Kommentarer
Postat av: malin

oj, jag blev nästan kär i dig nu ! hahhaaa. söt i glasögon! :)

2009-08-20 @ 23:12:33
URL: http://malinbrunosson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0