MOBILBILDER


När jag hade pratat med fina tilda i 2,5 h så gick jag till subway och sen gick jag till min kära cykel med min älskade bok i handen. Kände mig lite som en läslus där jag gick med ögonen ner i boken.
Men med tanke på att jag faktiskt fick boken av min mor julen 07 och att jag inte har läst den eftersom jag lånade ut den till tilda som jag inte träffat på jätte länge så gjorde det faktiskt ingenting att orden på boken reflekterades till mina ögon, kalla mig cool eller töntig!
 När jag kom hem i alla fall och skulle äta min älskade veggie delite så (hade tobbe gjort det jätte fint här hemma i ensamheten:)) satte vi in min dator i tvn och började titta på Pocahontas som jag laddat hem, både ettan och tvåan!:)
Ja för några dagar sen så tittade vi på Madicken och nu är den Bröderna lejonhjärta som står på tur, haha!

Snart är denna föräldrafria helgen slut, den sista veckan på sommarlovet, ja det har gott så otroligt fort, poof!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0