MYCKET SPRING OCH LITE RO, nu får öronen vila


"VI SKA TILL ULLARED, VI SKA TILL ULLARED!" oj vad vi sjöng i bilen av lycka p.g.a. att vi skulle åka till underbara Ullared. Tobias skrek av lycka, men hans tröttnade ganska så fort och bestämde sig för att hata Ullared och somnade istället. Töntigt tyckte jag!

Min lillebror tyckte inte heller att det skulle bli så kul med Ullared, så han var också ganska så trött
(och blek i ansiktet... fast jag kan inte påstå att jag var så mycket bättre lottad just denna dag när det gäller det yttre)!


...väl inne på Gegås så tyckte nog grabbarna att det var ganska så okej:)!
Kaffe, cappucino & chokladpaus!




Min dator blev pang, bom rosa!

Ja att ta en dagstur till Ullared, det är gasen i botten i början och till slutet, och man har inget annat val.
Med inte änns en kvadratmeter att röra sig på och med hundratals okända ansikten i en stor affär så känner man sig ibland lite vilsen.
Att inte ha en mamma att hålla i handen (fast det kunde jag faktiskt ha gjort om jag så ville), och att inte ha en barnvagn att sitta i (ja, logiskt sett så skulle jag ju faktiskt kunna hoppa i en kundvagn om jag så ville) så känner man sig som människa, stor och vuxen!
Ja, för jag kan ju inte annat än säga att jag kände lite stolthet där jag gick med Tobias i handen och skickade ut som signaler till alla okända ansikten att detta är min man- yeah, jag är vuxen! Men jag tror (vet) faktiskt att jag också höll i den där varma, sköna, stora handen för att jag då kände mig som en litet barn som håller sin mamma i handen för att inte försvinna. Så jag tog mitt förnuft till fånga helt enkelt!
  Annars så har dagen varit rolig och vimsig och kostsam och... ja, jag har köpt lite saker. Inga viktiga grejer, mest onödiga grejer som man bara behöver. Jo, och sen köpte jag lite prydnadssaker för att känna mig lite mer vuxen, och en årsförbrukning av tamponger, det kommer alltid till användning! Och här sitter jag med mina nya saker och plånboken har blivit lite hungrigare och min dator har blivit rosa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0