Nervositet


Jag är nervös. Oj vad nervös jag är. Vaknade lite extra tidigt bara för att jag hade nervositeten i mig, i magen, i benen, i armarna, i hjärnan, i bröstet. Överallt!
"Tänk om hon kommer klippa bort hela håret" "Tänk om håret blir en katastrof" "Tänk om jag inte blir nöjd"...
Ja, det är ju håret jag pratar om. Klippningen som sker halv nio idag nere i stan, hos Mimmi.
Efter klippningen så ska jag i alla fall cykla till söta Thilde och klaga och berätta lite om mina känslor på en stol i hallen tills vi börjar klockan elva men idrott. Det kommer bli hård träning idag! Skakis.
Men nu måste jag ta ut min toffs i håret, som jag har det på bilden ovan, och bli lite finare, om det går...

Ps. I övermorgon, om exakt 48 h så sitter jag på flyget ner till Rhodos! På onsdag! Jag tror nog att jag har lite resfeber...Ds.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0