Nicke Nyfiken undrar över mitt hår



Fick en liten kommentar av Nicke Nyfiken där han (fast jag antar att det va en hon) frågade om jag kunde skriva om hur jag sköter mitt hår.
När jag läste kommentaren så blev jag jätte glad eftersom det måste betyda att Nicke Nyfiken tyckte att det va/ är fint?!
Själv så är jag inte så nöjd med det, eftersom det är så slitet och så tråkigt.
MEN sen så har man ju vissa speciella hårdagar då man vaknar med luggen på rätt ställe, med volym och med allt
perfekt (minus de kluvna topparna).

Jag plattar mitt hår inte alls mycket längre, jag använder inte mycket spray, jag snålar med schampoo (UV-skydd) och jag använder en hel del produkter som ska bota mitt torra hår (som inte är så torrt längre).
Jag har säkert lagt ner lika mycket pengar på hårprodukter som tre frisörbesök, hela skåpet är fullt och jag känner bara
att man inte kan ha för mycket, haha.

Jag använder en jättebra inpackning (AUSSIE) som jag har köpt på KICKS för 129 kronor, den luktar underbart också,
och håret blir jätte skönt.
Sen så använder jag leave-in conditioner (balsamspray från OLIV naturell) som kostade lite över femtiolappen tror jag och ett serum från GLISS (samma pris som OLIV naturell) som är till för de kluvna topparna, och sist med inte minst så använder jag saltvattensspray som fixar till håret så att man inte har den där jätte mjuka håret efter t.ex. duschen!
Dessa fyra produkter är favoriterna (haha)! När jag plattar/ lockar håret så använder jag en värmeskyddande produkt från MATRIX som gör håret glansigt och skyddar, och det köpte jag hos frisören. :)
 

Kommentarer
Postat av: nyfiken (;

taaaack så himla mycke!!! =) jag älskar ditt hår, ville du skulle lägga in ett sånt här inläggför kändes som du hade någon speciell medtod eftersom det bara växer och växer hela tiden ! superduper mega fint är det =p

2009-08-18 @ 20:43:45
Postat av: malin

låter helt mysigt med så mkt produkter ju! hihi , jag har inte ett skit typ. mohahaa. spray. jättebra (Y)

2009-08-19 @ 11:56:54
URL: http://malinbrunosson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0