Och himlen har öppnat sig!


Nu är även denna skoldagen avklarad. Fick prova på både psykologi och religion idag.
Han i psykologin var lite skrämmande. Han log inte så mycket och han vet när man ljuger, så Ljuga kan man inte göra, men jag vet också hur man tar reda på om någon ljuger, så nu är det ingen mening att mina nära och kära ljuger för mig om de skulle behöva göra det, för jag vet precis om ni talar sanningen eller ej, haha.
 (Skärp dig nu Julia), ja okej. Psykologin verkar faktiskt vara spännande, vi ska få lära oss en hel del om psyket i alla fall, och det är både kul och nyttigt tror jag!:)
  Sen så var det religion, ja vad ska man säga om det? Det verkar också vara ett spännande ämne. Vi har fått en fröken som är väldigt glad och som säkert kommer ge oss mycket läxor, det känner jag på mig.
Något mer vettigt har jag inte att skriva, om detta var något vettigt, det vet jag ej. Men nu ska jag ner och ta mig ett knäckebröd med keso som jag och mamma köpte bl.a. när vi storhandlade tidigare idag. Oh vad gott!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0