Pyssliga Julia?


Idag fick jag för mig att jag skulle fixa och trixa lite i mitt rum, bl.a. fixa korten o.s.v. som jag visade i förra inlägget.
Ja man har ju alltid en massa saker att göra som man förträngt någonstans i huvudet, men idag tog jag tag i det och fixade de där korten. Sen så har jag verkligen behövt (läs velat) fixa mitt underlägg på skrivbordet där jag har datorn.
  Min dator blir så varm också, så plasten på underlägget har blivit mjukt och konstigt, så idag tog jag och fixade det och Abrakadabra. Sim Sala Bim. Hokus Pokus Filiokus så fick jag ett helt nytt underlägg med blommor på. Haha, billigt och bra!
  Sen så gjorde jag t.o.m. en liten plastficka på ena sidan där jag la in ett kort på mig och lilla Jonathan som vi tog för många år sedan (när vi skulle åka till Cypern för första gången tror jag) och sen så är det ett kort på mig och Tobias:).
  Men nu ska vi sova, imorgon blir det att aktivera de små ettorna som har invaderat skolan (hehe, jag ska lära dem vad vi Stora tvåor kan)! Vi ska va ute hela dagen, så det blir ju perfekt eftersom det ska vara 25 grader imorgon och sol!:)
Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0