Riktigt tjejigt

Nu har skolan börjat, på allvar. Vi har t.o.m. fått en läxa av fröken då vi skulle skriva ett brev till henne om vilka vi är och våra tankar om Svenska B och lite mer...
Vi har haft lååånga håltimmar då jag har Thilde tagit vara på tiden med Malin.
  Nu sitter jag hemma hos Thilde i alla fall, ska sova här inatt med Malin, mysigt:). Nu sitter jag med håret i någonting som kallas för handduk och med ansiktet doppat i en ansiktsmask. Thilde är doppad, Malin är doppad, och ja, jag är också doppad.
Nu ska vi gå ut lite, hehe om någon ser oss så kommer de tror att det spökar, jag kommer ta kort, så jag ska bevisa det imorgon när jag kommer lägga upp de vackra bilderna:).
Efter vistelsen där ute i mörkret så ska vi dippa och va lite nyttiga och äta grönsaker, haha!
Imorgon börjar vi (jag och Thilde) tio över ett och vi ska glo på underbara OC, och jag ska hälsa från Malin att hon får gå upp själv eftersom hon börjar 08.15.
Det var allt för mig (oss). Ha en bra kväll, för det ska vi ha!:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0