Solen är med oss här i Växjö!


Idag har det varit en bra dag faktiskt. Har varit ute hela dagen, har haft det trevligt och träffat ettorna. Jag har även pratat en del med Eva, min nya mentor som verkar helt okej hon också!:) Det blir säkert ett bra skolår det här, eller ah. Det blir vad man gör det till såklart.
  Vi lekte lekar, sprang runt och försökte få in en frisbee i en sorts "korg", men den flög mest åt ett annat håll. Och sen så lekte vi Bambi på hal is, eller med andra ord; spelade innebandy på såpa. Haha!
  Solen var med oss hela dagen och när jag kom hem så valde jag sängen framför solen och la mig och läste Topp Hälsa som mamma prenumererar på. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0