EN VECKA KVAR ATT NJUTA INNAN ALLVARET




Igår så träffade jag tjejerna och bakada kladdkaka åt dem. Den far faktiskt god, o.s.v. ... :)
Idag så ska jag följa med Tobbepojken och klippa sig, ja för visst måste han ju ha med mig så att jag kan säga hur han ska och får se ut!;)
  Efter klippningen så ska vi köpa godis och mysa framför en film, och Tobbepojken kommer nog att massera mig hela dagen eftersom jag har så fruktansvärt ont i nacken.
Men det är sådant som jag får stå ut med när jag sover i samma säng som tobias, han tar ju hela platsen!!
Ja, fast det är ju mysigt... Haha!

Ps. Om exakt tre veckor så är jag på Rhodos, wihu! ... och om en vecka så börjar skolan! Ds.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0