De tre musketörerna


                         
Igår var det mysigt:) det blev dock inte så mycket (läs seriösta) bilder... och idag började jag och Thilde 14.05, en lååång sovmorgon!
I skolan så hade vi bara kf och religion. Jag börjar bli lite nervös över hur mycket jag kommer missa i plugget när vi åker till Rhodos om exakt en vecka (sitter nog och äter god mat och är lite röd om kinderna om en vecka, hehe).
Kommer nog få plugga lite på måndag så att jag slipper ha så mycket att göra när jag kommer hem sen den tionde september.
Det kommer vara mycket på en och samma gång helt enkelt, men det ska bli mysigt att bara åka iväg och ta det lugnt och njuta av värmen (om det inte är för varmt).
Sen så fyller jag år imorgon också, det känns stort. Jag har nog inbillat mig att jag är sjutton och ska fylla arton. Men sådan tur har man ju inte mer än en gång i livet. Så jag får helt enkelt ta och vänta tills nästa år då det är en dag kvar tills jag fyller arton!;)

Ps. För att Malin inte ska påminna mig sen, så tog jag två bilder från henne:). Ds.

Kommentarer
Postat av: malin

haha, din lilla tjuv ;) :D

2009-08-26 @ 18:20:59
URL: http://malinbrunosson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0