En lördag med ungdomarna


Nu har jag precis ätit, igen. En god smörgås som jag tuggade i mig tillsammans med Center och Plopp, oh vilken god dag detta kommer att bli, haha. Ska köpa godis på 88an sen också har jag planerat, haha.
Vissa tider så ska jag vara jätte nyttig och inte äta något skit alls (som imorse) men i andra tider (kan man säga så?) så spelar det ingen roll vad jag äter, bara det är gott och bara det är något som är onyttigt som jag egentligen inte får äta för Nyttiga Julia.
  Men nu ska jag fixa iordning lite snabbt på rummet, sen så möter jag Malin och vi beger oss då till Thilde. :)

Kommentarer
Postat av: Tilda!

BOOOOOOOOOOOBS!

2009-08-22 @ 22:17:59
URL: http://lyckansundulat.blogspot.com
Postat av: iasbell

syster!! :*

jag saknar dig sjukt mkt, kan jag få ditt nummer ? :*

2009-08-23 @ 12:03:29
URL: http://www.metrobloggen.se/isabellamanda

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0