Jag har långben på besök!



Nu ska jag gå och lägga mig, utan Tobias.
Tänk, om man räknar på sommarlovet så har vi säkert sovit med varandra 99 %. Vad blir det?
...äsch, orkar inte räkna nu. Kom inte änns ihåg vilket datum det var när vi tog sommarlov. :/
Egentligen så vore det ingen fara att sova utan honom, med tanke på att vi har sovit tms med varandra väldigt mycket, man behöver ju pauser också liksom. Men nu är det så att han åker med sina kompisar till Stockholm imorgon för att se Coldplay som spelar på lördag. Så med andra ord så kommer jag att träffa honom på måndag. Shit! Det var längesen vi var ifrån varandra så länge... Men vi får stå ut! (Haha, vi överlever nog!)
 Men nu är det slut på mitt skrivande och jag ska sova, det ska bli skönt att lägga sig lite tidigare. Imorgon börjar vi klockan tio, och då har vi psykologi, det ska bli roligt att jobba med det- det låter spännande!:)
Godnatt folket och godnatt långben som är här inne på rummet och surrar och stör.

Ps. Om en vecka fyller jag 17! Ds.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0