GOD JUL

Bilder från igår, lilljul med älsklingen!

Bilderna: Den fina korgen med en massa saker i fick mamma och pappa av tobbe och hans mor och far! Det fanns en maaaaassssssssssa gott där i, he he (minus whiskeyn)! Tre av paketen är till tobias family så de är fortfarande inte öppnade! Spännande. Kortet som är ovan var *så här* stort och där i fanns det tågbiljetter till Sveriges sydkust, Helsingborg:). (Skärpan blev lite dålig...)

GOD JUL! Hoppas att ni har haft en kanon dag och att ni har ätit mycket gröt och varit snälla hela året så att tomten besökte er! Till oss kom han i alla fall och jag fick lite klappar jag också:) tänk det ni! Orkar dock inte skriva om det ikväll, är ganska så slut..

Kvällen har mysig, som alla andra jular! Jag älskar verkligen julen, inte bara på grund av att man får träffa tomten (he he) utan på grund av maten, sällskapet och den mysiga miljön! Längtar tills jag kan fira jul med tobbe också, då blir det ännu mysigare!:)

Igår så hade jag och tobbe lite lilljul här och jag fick världens finaste julklapp- på måndag så åker han och jag ner till Helsingborg för att bo på ett fint hotell inne i staden. Vi ska äta gott och mysa en massa (...och gå i affärer, he he!) Det kommer att bli kanon! Jag gav honom en stor ram med en bild på mig och honom i, sen så gav jag honom sex stycken whiskeyglas som jag tycker är skitballa! De lutar och det är fina ringar på, om det säger något, ha ha! Det fina paketet som tobbe håller i som han fick av mina föräldrar var det hjärtformar i på en snurrande träbricka, hum, lite svårt att förklara men den är till för att ha ost, vindruvor, jordgubbar, ölkorv och sådant gott i! Den var jättefin den också!:)

Nu ska jag snart krypa ner i min nybäddade säng med världens finaste påslakan som jag fick idag som är köpt på GRIPSHOLM (allt i den affären är jättefint)!! Vi hörs imorgon innan jag sticker till tobbe för att fira jul där också, ha det kanon till dess!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0