ingen vinter utan varma skor och sockar (och benvärmare)


Det värsta som finns med vintern är att frya om fötterna! Mina stora, ulliga och sköna skor skyddar mot kyla (dock inte mot vatten), mina stora och mysiga sockar följer med mig vart jag än ska i princip... Väldigt användbara! Mina stora, sköna, vita (och skitiga) benvärmare har varit med mig nu i ca två veckor då jag fick dem! Kanske inte så vackert, men mycket användbart i mina stora, sköna och ulliga skor!

Problemet är ju bara hur jag ska kunna ha på mig skorna hela vintern när de inte är vattentäta... Hum, där har jag allt något att fundera över!! Kanske kan köra med en plastpåse över dem? :=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0