JAG SER ALLTING TRE GÅNGER (det snöar bilder)




Dagen har varit mysig, först julklappsinhandling med älsklingen samt en mysig fika med honom. Sen gick jag hem i kylan, stannade till på blomsterlandet för att köpa lite till, bland annat en fin liten växt till mig som jag länge har spanat in! När jag kom hem och skulle sätta den i min genomskinliga kruka så insåg jag att jag inte kunde ha en brun innekruka (den i plast) så jag hämtade målarburken och började måla den vit. Några gröna blad blev också lite färgade till vitt, snyggt...

Sen kom bror upp för att hjälpa mig att slå in lite julklappar som jag köpt. Riktigt mysigt med julmusik och med ljus tända i hela rummet, haha! Känner mig riktigt gammal ibland... Men nu är krukan vit från att har varit brun. Mina händer blev lite vita också men det är ju sånt som hör till! Julklapparna är klara, bara en som är kvar som får bli klar imorgon!
Jag känner mig redo, nu får tomten komma!
Oh helga natt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0