NOLL


Jag har ingen ork för fem öre. Orkar inte göra någonting, borde plugga men allt bara faller samman på grund av både det ena och det andra! Somnade nästan när jag (många) lyssnade på en kvinna, Ophelia som har HIV (kommer att visas på tv imorgon, he he) hon berättade om sitt liv och om hur hon har levt sitt liv som HIV-smittad!
Jag vet, väldigt intressant! Ögonen tyckte dock inte detsamma, om och om igen skulle de stängas för dagen! (Tack vare att tobbe höll mig vaken mitt i natten så att jag somnade allt för sent, ingen bra kombination när man börjar klockan åtta på tisdagar...)

Nu orkar jag inte mer och jag har inte lust till någonting, innan så ville jag ta lite nya bilder men då svek kameran mig genom att DÖ mitt i allt, passande! (Fick ta och välja ut lite andra cooola bilder) Nej detta är inte min dag helt enkelt... Eller, vi hade massage på friskvården, fick massage av en massör och av thilde, det var inte helt dumt det!

Hoppas att jag är gladare och piggare imorgon, för nu ska jag lägga mig i sängen, ÄNTLIGEN!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0