STÖPA



Jag lever! Har dock haft det väldigt stressigt denna veckan, lite sömn och en massa plugg! Det märks verkligen att det är jullov snart för nu är det tufft!

I helgen så har jag varit i Älmhult med tre fina tjejer där vi sov och igår så besökte vi IKEA där vi handlade lite saker. Igår direkt när jag kom hem från tåget så kom familjen berg hit för att stöpa ljus, som jag bara har gjort en gång innan när jag var *så här* liten. Ljusen blev mycket fina (tröttnade efter en stund dock) och jag och Tobbe som också var här gick upp för att mysa framför en film. Vi somnade och vaknade i soffan kl 07.30 imorse, då som först gick vi in och la oss i sängen och sov till halv tolv vilket var behövligt!

Nu ska jag börja plugga lite, har en inlämningsuppgift om diabetes om någon timme, har en hel del kvar att göra och jag orkar egentligen inte... Sen så har jag ätit upp hela min julkalender idag också, duktigt Julia! Vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0