01.05

Oj nu är klockan mycket, och la mig precis i sängen efter att ha kommit hem från göteborgarna där Malin, Thilde och Frida också var:).
Idag så har jag hållt mig till fastan, har troget hållt mig till planerna och jag är faktiskt riktigt stolt, och HUNGRIG!:/
Nu är det bara två dagar till, sen får jag äta lite mer, det ska bli skönt. Aldrig har jag tänkt att frallor med kötbullar kan vara så gott som jag har tänkt på nu, mums.
Tackade t.o.m. nej tack till alla kakor som Pontus bjöd oss på, de envisade sig och tvingade mig nästan att ta, och det var stångt av mig att tacka nej, tycker jag.

Och ikväll så var det final i Robinson också, trodde verkligen inte att Ellinore skulle ta hem det. Ville att Anna skulle bli segraren egentligen, men men.
  Jag har solat idag också om ni vill veta, och så har jag ätit honung, som jag faktiskt får äta!

Ps. Kakorna hade godis i sig och såg JÄTTE GODA UT!!!!! Ds.


Och just det, jag saknar Tobias jätte mycket!!! Och han kommer hem från Tyskland snart :D, så därför laddar jag upp en SKITSNYGG bild på oss.<3<3 Älskar dig!

Kommentarer
Postat av: malin

ja, du är fan stark! :D tackar nej och står emot grupptrycket. fett bra :)

2009-05-31 @ 21:43:25
URL: http://malinbrunosson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0