... AND ONLY TWO DAYS!!

Sitter här med en otrolig magvärk. Har inte fått några direkt svar på vad det är frågan om. Mamma föreslår g-test och min far håller med. Tobias suckar nervöst med stora ögon. Och jag med facit i hand vet att det måste vara något annat!
Kanske är för att jag bara har ätit soppa idag, typ. Haha!
Soppa till frukost (löksoppa som var nyttig), kycklingsoppa till lunch och sen blev det godis och sen lax, men jag hade så ont i magen så det åt jag inget av!
Nu sitter jag här i soffan med Tobias och tittar på tv4 fakta, Tobias tycker dock att jag är mycket osocial som sitter här och skriver ett meningslöst inlägg om absolut ingenting, men det är så det är, min underbara och bästa pojkvän (precis som att jag har fler pojkvänner)! :)

Idag så är det den andra dagen denna veckan, d.v.s. tisdag.
På endast två dagar så har jag fått tre MVG, underbart! Har fått det i samhäll, naturkunskap och i omvårdnad. Jätte kul faktiskt!
  Idag såg jag också fram emot att komma hem från skolan så att jag kunde sola lite, skulle vara jätte skönt.
Men självklart så kom de "underbara" molnen när jag precis satt mig i solstolen med mina ananas och med Tobias.

Ja just det, jag gjorde ett iq test innan, på Mensa. Det visade sig att jag hade ett normalt iq, haha det var ju tur iallafall!
Tobias var en utav de 10% av befolkningen som hade ett iq på 119, kul!












Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0