En sömnig och underbar hund

Nu är klockan förtok för mycket, snart elva och jag ska upp tidigt imorgon, vi börjar klockan åtta.
Ikväll så har jag spenderat tiden på att skriva lite om UK på engelskan. Lyckades t.o.m. att riva sönder ett papper så att jag fick skriva om, lyckat.
  Imorse så hade jag världens mysigaste hund.
Först så stod hon utanför rummet och ylade för att få komma in, jag gick och öppnade.
Sen hoppade hon upp och la sig bredvid mig och sov där med mig, jätte mysigt. I vanliga fall så brukar hon vilja leka när hon kommer upp, men nu ville hon verkligen sova. Haha!
Eller, det var väl mysigt först, men sen när jag var tvungen att gå upp så hoppade hon också ner efter en stund, och då insåg jag att hon löpte (mens).
Mitt vita lakan hade blivit lite rött, usch, stackarn. Så imorse så fick jag renbädda, vilket betyder att det blir mysigt att gå och lägga sig ikväll, fast det hade varit ett extra plus om Tobias låg bredvid mig.
Godnatt!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0