FRIDAY AND I'AM IN LOVE

Ja nu saknar jag Tobias och lite så ja. Känns tomt att inte få träffa honom på hela helgen, som vi gjort innan.
 Å idag i skolan så hade vi svenska, estetisk och engelska, en kul dag faktiskt:), trots att det kändes lite meningslöst att gå dit eftersom Tobbe inte va där.

  Läste lite på aftonbladet och ser högst upp på sidan att en småbarnsmamma har blivit mördad påväg hem på cykeln.
Hon hade pratat med sin make samtidigt som någon mördat henne med en kniv.
Helt sjukt, att man inte kan vara någonstans, att man inte änns kan cykla, galet.
På tal om att man lever i en galen värld så kan jag passa på att tala om att grannen har haft inbrott, kul. Två hus ifrån.
Det är inte bara sjukt utan läskigt också, de hade gått in på natten, de visste inte om han va hemma eller ej.
Galet är vad det är.

Nu sitter jag iallafall här i soffan och dricker varmt och gott grönt te samtidigt som jag har tittat på de norska barnmorskorna.
Jag hoppas verkligen att jag kan leva upp till min dröm och bli det en dag!
  Nu ska jag fortätta att sitta här under filten och titta lite på Fråga Olle på webbtv.

Saknar Tobias super mycket!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0