LOVE LOVE LOVE

Sovmorgon till klockan ett idag, skönt! Fick reda på att jag måste göra en komplettering i samhällen för att nå upp till ett mvg, suck.
Det handlar om eu och om valet. Känner att jag inte har lust att skriva ihop något jätte arbete, men det är ändå skillnad mellan vg och mvg, så jag får nog ta och göra det ändå.
  Efter skolan så gick jag och Tobias och fikade på askelyckan, för hela 73 kronor (en förmögenhet, bara en smörgås och en liten Mer, dyrt!)
  Tobias har nu åkt till Tyskland med innebandyn, tråkigt utan honom hela helgen! :/ Får helt enkelt försöka att tänka så lite som möjligt på honom och sprida min kärlek över t ex Thilde istället, hehe, stackarn. Fast egentligen så är det ju Tobias som jag vill pussa på hela tiden ju:/. Aja. Vi ska fan kunna klara av att vara utan varandra i tre dagar, fast saknaden är ju tillåten:).



Kommentarer
Postat av: Tess ☆

Och en vacker liten Julia! :)

2009-05-28 @ 21:36:12
URL: http://tessodennis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0