UNG I VÅRDEN

Idag var det en meningslös dag, observera meningslös.
Vi hade engelska, eget arbete om United Kingdom. Sen hade vi omvårdnad, d.v.s. samling och sen fick vi sluta.
Men efter skolan så gick jag och två söta små filurer på stan (Malin och Thilde). Och mamma ringde i morse och påminde mig om Ung i vården mötet idag, jätte bra Julia, det har jag glömt.
Prov imorgon, inte pluggat på. Träning ikväll, det vill jag inte missa. Och sen ett tråkigt möte om Ung i Vården, åh! (Som jag och Malin Palin gick på.)
  Men å andra sidan så vill jag ha sommarjobb, jag vill tjäna ihop lite pengar så att jag kan göra något roligt i sommar och inte bara leva på "vatten och bröd".
Man skulle skriva en motivering till varför man ville sommarjobba inom Ung i vården. Jag skrev en sann liten text: Jag är en "typisk" ungdom som vill tjäna ihop lite pengar, och sen skrev jag lite till! Haha, hoppas att det räcker!

Nu ska jag iallafall sätta mig och börja plugga. Men först måste jag få i mig något att äta, innan jag dör av typ, hunger. :)

Laddade upp lite pussiga och fina bilder på mig och Tobias också från Köpenhamn!:) Enformiga bilder, hehe.
Byebye, och trevlig tittur!


Kommentarer
Postat av: malin

så fett söta :D

2009-05-27 @ 23:38:10
URL: http://malinbrunosson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0