ÄLSKLING DET ÄR LIVET SOM LEKER


Tights fr bikbok, kofta fr hm herr, tröja fr gina, armband fr bikbok, rhodos, hm, ring fr guldfynd och klocka fr uf. Solsken.

Omedvetet så hör jag Kent sjungande i högtalarna, jag som aldrig har gillat dom tycker just nu att hans röst är dödsskön! Konstigt, imorgon kommer jag säkert att fråga mig varför jag skrev det på bloggen, jag som har bestämt mig sen "liten" att inte tycka om dom...

Nu ska jag i alla fall sticka till skolan och njuta av en 40 minuters lektion etik, 60 minuters psykologi (hjälp) och en 60 minuters religion! Jag står ut, det måste jag göra, det blir en bra dag=)

Kommentarer
Postat av: Rebecka

klockan är så jäkla snyggg

2009-11-21 @ 10:11:08
URL: http://rebeckamg.blogg.se/
Postat av: MATILDA

inte bara klockan. du är för jävla snygg!

2009-11-21 @ 23:34:18
URL: http://matildalenne.blogg.se/
Postat av: Anonym

var köper man armband som du har på tredje bilden?

2010-11-29 @ 18:37:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0