ÅRETS FINASTE GRAN ÄR MIN





Jag har köpt mig årets finaste gran, den luktar dock inte och den är inte så grön, men mina två fina växter är fullt tillräckligt för att göra det grönt på mitt rum så någon äkta behövs inte här inte (får inte plats heller för den delen...)!

Jag är *så här* glad just nu över att jag har lärt mig att göra antika foton=) hehe, men nu ska jag plugga lite. Tobbe har legat i sängen ett bra tag nu och läst i sin tjocka bok med engelsk text! Vill också ha som "läxa" att ligga och mysa i sängen och läsa en bra bok, det hade varit avkopplande! Min avkoppling just nu är min kopp med te här bredvid mig, det är gott och varmt. Lite ljus på rummet gör det lite mysigare också. Mys!

Ciao Bananas!


Kommentarer
Postat av: thilde

mysigt har du det! :)

2009-11-22 @ 20:10:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0