DET RÅDER PANIK


När jag cyklade hem från skolan för en stund sedan så började jag nästan tugga på insidan av kinden, så hungrig var jag. Hade inga krafter kvar i benen eller i kroppen över huvud taget, hjärnan var också på väg att kollapsa!
Jag har hundra saker i huvudet och 10 000 saker att lära in på en kväll.

Fick också reda på att detta provet avgör vilket betyg jag kommer få i medicinsk grundkurs, som vi får slutbetyg i jul. Har just nu ett val. Ska jag jobba skallen av mig (fast då kan jag ju inte tänka imorgon?) och satsa på MVG imorgon, eller ska jag ta det lugnare och satsa på VG!?

Självklart vill man ha MVG i alla fall! Alla fall! Men till vilket pris? Kommer säkert drömma mardrömmar om provet inatt också, för jag kommer satsa på MVG! Nu har jag alla mina papper framför mig: Parkinsons, epilepsi, tia, ms och stroke + nervsystemet. Jag vill fly!

Ps. Nu svalde jag nyss mitt SISTA tuggummi som jag precis stoppade in i munnen. Och ja, jag har ätit nu, goda kräftstjärtar och god pasta. Ds.

Kommentarer
Postat av: Emelie

åh fy fan.. Orka inte ens plugga! ;p

2009-11-09 @ 19:44:34
URL: http://mlipersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0