"GISSA DJURET"


Jag kom så väl ihåg Myror i brallan när man var liten och man skulle gissa bajset, jag var ganska så duktig på det faktiskt! Nu har jag gjort en grej med samma princip, typ, he he. GISSA DJURET, jag vet att det är svårt men vem vet, någon kanske ser vad det är för odjur på bilden, haha!

Nu kom jag precis hem från tandläkaren också, och vet ni? Inte ett hål, fick beröm över att jag borstar mina tänder så bra och att jag använder tandtråd som gör att jag inte får tandsten (vilket inte stämmer till punkt och pricka...)
Jag frågade henne om min tand som jag har haft ont i ett tag nu och hon sa att hon skulle titta igenom bilderna igen och sen höra av sig om det är något. Hon trodde att det bara var någonting som hade fastnat i tandköttet, skönt! Nu ska jag gå en runda med stinis och sen ska jag faktiskt ta och träna lite, hoho!

Kommentarer
Postat av: mlipersson.blogg.se

HUND!

2009-11-23 @ 22:10:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0