IDAG SÅ SKA JAG SITTA KVAR


Kofta fr hm herr, tröja fr gina, halsband fr JC, klocka fr knokk, armband fr Lindex, tights med hål fr VILA och strumpbyxor från min moder.

Hallå solstrålar? Var befinner ni er idag? Vill att ni ska ta mig här ifrån till ett litet ljusare ställe där det är grönt och skönt. Men här ska man inte deppa, det hade ju varit tråkigt om vi bara hade haft sommar för då hade vi ju inte uppskattat den som vi gör när den väl kommer, right?:)  

Känns helt u-n-d-e-r-b-a-r-t att jag inte har något plugg på jättelänge! Inget tråkigt plugg i alla fall, underbart!! Nu kan jag riktigt njuta av att vara ledig. Har fått bra omdöme från mina arbetet också så jag kan njuta av stolthet och glömma bort kraven en stund, eller två stunder, eller kanske tre...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0