I'M LEAVING TONIGHT HERE COMES THE CHUCHU COME ON STREAMING TO YOU THROUGH THE GONE TIMES NOSTALGIA LOCOMOTIVE IT GIVES YOU A HELL OF A RIDE


Jag är helt slut i hela kroppen, det känns t.o.m. när jag sitter här och skriver med fingrarna att jag är trött. Dagens pass (step/core) var helt enkelt behövligt! Nu längtar jag bara till sängen, haha!
Imorgon är det skola också, lite sovmorgon kommer vi få trots allt, skönt. (Om jag inte har missuppfattat allt?)

Snart ska jag springa ner och slänga i mig lite riskakor som jag varit sugen på hela dagen, ska bli gott. Sen ska jag faktiskt gå och lägga mig och sova. Var jättetrött imorse och kommer säkert vara det imorgon med. Så därför ska jag se till att sova mina 39 timmar nu, hehe, jag kan ju i alla fall försöka;)!

Ps. Det känns väldigt skönt att jag är klar med psykologin!! Ds.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0