INBILLNING

Att det nästan är storm ute är ingenting att dölja, jag kan knappt koncentrera mig här inne i min lilla lya för hur det knäpper i fönstret av regnar och hur det blåser mot väggen, puh. Gick och la mig och sov i en timme innan, riktigt skönt var det och riktigt svårt var det att komma upp från min underbara säng som bara skriker efter mig varje gång jag tittar på den (som jag gör var tionde minut).

Jag har inbillat att min bror kom in också medans jag sov:/ han kom in och frågade varför jag sov och jag har för mig att jag sa att jag pluggade. Var tvungen att fråga honom om det var sant och han instämmer, inte. :/ Läskigt, han visade t.o.m. fram händerna för att visa att han inte höll kors (he he), men jag tror inte riktigt på honom, för då, äsch, nu ska ni inte behöva läsa min onödiga text något mer och istället så ska jag gå ner och äta god kyckling och sen väntar plugget på mig igen (och sängen!!!!)

Boken om skogen, provet som var idag gick bra, skönt:) Ha det gött och håll i hatten, det blåser. (Kameran har varit inaktiv ett tag nu, har känt mig ful, äcklig och lite trött de senaste dagarna, får se när det kommer bättre tider haha)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0