NÄR JAG MÅSTE GÖMMA MIG


Nu har jag inte gjort någon nytta alls för elva (fem) öre! Redigerat bilder/bloggen (som jag troligen kommer att ändra tillbaka snart igen)! Läst Amelias nya tidning där jag läst om Pernilla Wahlgren och hennes svägerska som älskar att klä upp sig. Väldigt intressant så här en tisdagskväll som denna! (Mörkt, ensamt, tända ljus, kallt, ingen ork till att plugga alls!)

Nu ska jag sätta min två ögon på plats ner i någon bra bok och inte göra någonting ett tag till, he he. Det var väldigt skönt!

Kommentarer
Postat av: malin

haha, ja härma på du ;)

är ju din tur nu alltså, det är bara jag och thilde som köpt likadana kläder som du hela tiden. haha :)



btw, det lät jävligt mysigt det där :D



puss&kraaaaaaaaaaaam

2009-11-03 @ 20:25:27
URL: http://malinbrunosson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0