SÄLLSKAPSSJUK


Igår stressade jag som en tok. Jag, Thilde och Malin stack till simhallen för att motionera lite i vattnet, he he. Duktigt! Duscha, basta, klä på sig och rida hem på min svarta häst på mindre än tio minuter och sen slänga på sig sminket och föna håret och hoppa på våra hästar igen med Tobias bredvid mig. Galopperade ner till staden för att hämta ut våra biljetter för att se på 2012! En jättebra film som alla borde se! Hade lite ångest efter filmen dock men de gick över sen och när vi kom hem så tittade vi på Day After Tomorrow, den är riktigt bra den också!

Nu sitter jag i sängen och spanar in 100 olika bloggar och hemsidor med en bok om skogen bredvid mig, samt en utslaget Stina. På onsdag har vi prov om skogen, onödigt, kommer komma in och sen försvinna ut igen lika fort med ska försöka att lära mig lite smått=)!

Min mage den bullrar, åt nog för mycket godis till frukost. Jag är trött som stina och vill bara lägga mig bredvid henne och sova med henne hela dagen. Hon har legat på mina och tobbes ben hela natten, en gång slängde han ner henne men upp kom hon igen! Snacka om att vara sällskapssjuk!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0