TARA, NYA TARA

Sitter i den mörka årstiden och läser tidningar, TARA, trodde att det var amelia, men detta duger utmärkt till mig som är 40+. Sitter hemma hos tobbe, han är dock inte här utan nere i hallen och tittar på innebandy. Han har ett projektarbete så det är därför. Igår var det lite folk här och jag smakade på en rad olika drinkar som tobbe blandade till åt mig. Trodde att det skulle sluta illa för mig den kvällen, men icke. :)

Nu ska jag fortsätta att läsa dessa tidningar och ha tv4 fakta i bakgrunden där det handlar om stormar, spännande. Vid sju så börjar förlossningskliniken, det var längesen jag tittade på det nu så jag och tobbe ska underhålla oss genom att sitta där ikväll, haha! Sen vid åtta så börjar robinsson. Spännande, igen!

Jag har ont i en tand också:/ Tur att jag ska till tandläkaren på måndag för undersökning så att jag får beställa tid för lagning, för detta gör förbannat ont!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0