"URSÄKTA ATT VI STÖR IGEN"


Sitter desperat och lyssnar på lite avkopplande musik på spotify och avbryts ofta av en glad och ståtlig röst som i alla fall ursäktar att hon stör (reklamen)! Har träningsvärk i ryggen, armarna och rumpan efter gårdagens styrka på idrotten. En manlig student (?) peppade mig och Thilde riktigt mycket vilket ledde till ha lite ont i kroppen idag, lite stel och så men det står man ju ut med när man inte har sovit så många timmar... Suck!

Imorse så var det prov, en lätt prov, hade föreställt mig att det skulle vara betydligt svårare och blir nästan lite sur! Jag vill ju visa allt jag har lärt mig nu!! Jag är i alla fall glad att jag känner att jag klarade det, sen vet jag icke vilket betyg jag kommer få men jag är glad att jag skrev på allt!! Jag och Thilde satt som vanligt kvar längst och vi skrev provet i två timmar, heja!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0