USUS MAGISTER EST OPTIMUS


"kavaj" fr monki, tröja hm, halsband fr jc och hm, armband fr lindex och ring fr guldfynd som jag fick av tobias när jag fyllde år=)

Att jag har två prov och en inlämning som jag vill göra klart denna veckan så är det planering som gäller!
Imorgon har vi ett prov om skogen och på onsdag har vi ett prov om arbetsmiljö och säkerhet. Vi har också en inlämningsuppgift att göra i psykologin! Nu måste jag sätta igång o plugga. Förtränga den mörka årstiden och att det var mörkt när jag cyklade till skolan och att det var mörkt när jag cyklade hem:(

Ikväll så ska jag lägga mig tidigt och nu ska jag plugga till tusen! Fick mvg på nervsystemet som vi hade prov på förra veckan, så övning ger verkligen färdighet!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0