WHEN YOU FIND ME


En bild för över ett år sedan...

Efter att jag har tagit två timmars paus från vardagen då jag la mig i sängen och sov i två timmar så känner jag mig faktiskt riktig pigg nu. Ska nog göra det oftare, fast inte i två timmar kanske...

Imorgon så börjar vi kl 13.50 woho skönt! Jag och mamma ska sticka och spinna på morgonen, duktigt av oss! Imorgon, den 6 november så var det elva måndader sen jag kysste Tobias för första gången, oj vad jag minns den helgen. Det känns konstigt att det snart var ett helt år sedan. Tänk, jag har snart varit tillsammans med Tobias i ett helt år. Ett underbart år, mitt lyckligaste år, och det bästa är att vi har flera hundra lyckliga år framför oss, :D

Nu ska vi lägga oss och sova, eller, vi ska nog titta på Oskyldigt dömd innan. Glöm inte nattmössan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0