A M O U T H

Jag Kanske ska ta tag i någonting idag och inte bara ligga i sängen och titta runt överallt på ingenting!?
Kanske ska börja söka lite om Ekologisk Alkohol som jag, Thilde, Linda, Tegvall och Lina jobbar med på friskvården.
Eller så ska jag kanske ta tag i omvårdnaden och börja skriva över alla mina lösa papper till blocket?
Hum.. Ibland sätts livet inför svåra frågor!

Sen så kan jag ju ta och tala om för er som inte vet att jag bär ett ekologiskt linne idag;) Duktigt Julia!
(Med tanke på att vi jobbar om ekologisk alkohol och för att jag vill påminna thilde, haha)


Kommentarer
Postat av: thilde

tur att mitt humör är bättre nu ;)

2009-09-15 @ 22:42:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0