BOKNINGEN TILL FUERTEVENTURA: för ETT år SEN

Hum, kom just på att det var exakt ett år sen som jag satt på idrottsbänken på idrotten och berättade att jag och mamma bokat en resa till Fuerteventura, bara hon och jag. Vi åkte den femte oktober sen om jag inte minns helt fel!:)
Fantastiska stränder och underbar mat! Vill utomlands nu (okej, det var inte längesen jag var det, hehe, men man kan inte få nog av värmen och semstern utan några krav och bara avslappning, åh)!

Nu ska jag gå och lägga mig, imorgon börjar jag tio över elva och då börjar dagen med redovisning om ekologisk alkohol, heja!


Kommentarer
Postat av: naomi

fina bilder:)

2009-10-01 @ 18:32:04
URL: http://modistiskt.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0