BRICKS BREAKING

Det är farligt att inte ha någon lektion i skolan, för idag fick jag testa på bricks breaking på facebook, o harregud. Kommer nog alltid att sitta vid det spelet nu tills jag har kommit upp till 147 000 poäng, som Lina har. Hum, undra hur lång tid det kommer ta...


Hehe, jag är bättre än Thilde, maahaa. (Det var jag verkligen inte innan!)


Fast ja, ibland går det ju inte lika bra...

Nej nu ska jag inte vara töntig längre, för det är ju det man är när man spelar sånt här och inte har något liv? Right, haha nej knappast! Men jag ska faktiskt plugga nu, eller nej, det ska jag inte alls, för vet ni? Vi har inget plugg på hela veckan, wiiihuuu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0