EN ENKEL FRUKTSALLAD

Nu struntar jag i böckerna, tror nog att jag tjänar på att snart gå och lägga mig istället för att bomba in nya saker i huvudet på mig, tro nog att jag kan en hel del trots att jag inte tycker det just nu.
Det är faktiskt svårt det här med att man ska lära sig mediciner (för högre betyg) och latinska ord m.m. Men jag får tänka på att jag faktiskt pluggar till undersköterska och inte bara till att ta studenten, he he. Känns skönt att jag kommer vara någonting efter dessa tre år!

Nu ska jag i alla fall gräppa tag i den goda fruktsalladen med chokladsås (glömde glassen, haha) som mamma har gjort, super gott, och lägga mig och titta på de galna Hollywood fruarnatv3.se! :)
Godnatt!


Dessa offren kommer snart att åka ner till min (tomma) mage, mohah.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0