FYRA JOBB OM EKOLOGISK ALKOHOL

Sitter just nu och pluggar om ekologisk alkohol som jag o fyra tjejer jobbar om på friskvården och ska presentera på onsdag. Vi ligger lite efter så nu blir det att jobba på en söndag, på vilodagen, bra gjort!
Det känns lite som att mina händer/fingrar går i 180 km/h. En massa skrivande väntar och en massa skrivande har gjorts.

Fyra öppna arbeten sitter jag framför. Fakta, frågor, intervjuer, lite mer fakta. Det värsta är att när jag fick Lindas arbete så upptäckte jag att jag och Linda utgått från samma sida om ekologiskt vin, så vi har skrivit samma saker typ, bara att vi uttryckt oss på olika sätt. Inte så kul att lyssna på kanske? Så nu får jag skriva om och hitta annan information, haha.


Friskvård.Frågor om Ekologisk alkohol
Friskvård.Ekologisk alkohol
Friskvård.Intervju med systembolaget(1)
Ekologiskt vin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0