HITTAD

Ja efter mycket letande så gick jag faktiskt och la mig i sängen, men där kunde jag bara ligga i några sekunder innan det dåliga samvetet dök upp igen. Att jag aldrig kan lägga mina saker på ett och samma ställe.
Jag gick ner och kände i min skinnjacka igen, ifall någon skulle lägga den där i, haha.
Men där fanns det ingen ipod. Jag gick igenom min väska igen, men ingen ipod. Jag gick in i klädkammaren och kände igenom min kofta som jag hade haft när jag hade ipoden sista gången (i måndags), och ja. Där jag hittade mitt kära läppsyl låg även ipoden, fast på sidan av fickan eller vad man ska säga.
Om man la in handen i fickan så kände man den inte i alla fall, men när jag höll i koftan och kramade om den så blev jag *så här* glad. Ska sova med den inatt. Var jätterädd för att jag blivit av med en till ipod.

Nu kan jag sova gott:) imorgon börjar vi klockan åtta, puuh.
Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0